I tu? Vols pujar al tsunami digital???

by

– Jove?
– Sí, sí, jove, i tant que sí!
– Però quants anys tens tu?
– Jo? 30!
– Dóna! jove, jove…
– Perdona! Què vols dir?
– No hauries de tenir parella, ja?
– Parella? Jo? Ni parlar-ne! Quin avorriment!
– Què vols que et digui, se’t covarà l’arròs.
– Sí, home, sí, com a en Xavi Masdeu! Pots comptar!
– Ja t’ha enganxat la por del tsunami digital que diria en Jordi Sellas?
– Ahhhhhhhh
– Què pasa ara?
– Acabo de recordar una imatge.
– Explica-la, dóna!
– Fa tot just 10 anys… als principis d’A Portada…
– Què va passar?
– Recordo una tarda sencera enviant faxos!
– Què vols dir?
– Doncs el que sents! Vaig enviar una convocatòria per fax,
convidant les persones una a una! Ahhhhhhhhhhh
– Què passa?
– Ara sí que sento que em faig gran!
– Dóna, no exageris ara! No t’hauria d’haver dit res!
– Sí, ara queixa’t tu! Jo no l’he vist!
– A qui no has vist!
– El tsunami digital! Jo era fora, de viatge i de cop va arribar amb
forçaaa!

– La joventut digital voldràs dir?
– La joventut il·legal, que diria la SGAE…
– …
– Saps què et dic?
– No pas!
– Que em deixis un forat! Que pujo!! M’agrada la velocitat!!
(girant-se al públic que està llegint el blog)
– I tu? Vols pujar al tsunami digital???

😉

Deixa un comentari

