De la política a l’humor hi ha només un pas…

by

El passat dilluns Mònica Terribas va començar l’entrevista al president de la Generalitat, José Montilla, dient-li que havien de trencar la norma d’audiència, on els programes d’humor guanyen als programes de debat o anàlisi polític.

I cal destacar que si bé no van aconseguir superar els programes d’humor de la mateixa cadena, van aconseguir una bona quota de pantalla i nombre d’espectadors considerable. A més van triplicar l’audiència respecte de l’anterior tête à tête de la directora de TV3 i el president de la Generalitat.

La pregunta que em faig és: com ho van aconseguir?

Ha crescut desmesuradament l’interès per la política per part de l’audiència durant aquest temps? Estem en precampanya electoral i els ciutadans necessiten respostes? Sabien perfectament que el president tenia coses a dir? Volien tornar a veure a la Terribas a la teva, la meva, la de tots?

O simplement l’entrevista d’una periodista a un polític es va convertir directament en un programa d’humor? Interrupcions, talls, girs, respostes preparades, atacs, comentaris a peu de pàgina, revisió de molts temes sense aprofundir, gags, ganyotes… només mancaven rialles enllaunades per acabar de formar l’estructura clàssica del programa d’humor.

Encara que l’entreteniment en aquest cas no era el meu objectiu, jo m’ho vaig passar molt bé.

Altres veig que no.

Deixa un comentari

