Repensant les estratègies de fundraising

by

Dimarts vaig tenir el plaer d’assistir al dinar organitzat per l’Asociación Española de Fundraising, convidada per David Camps. Professionals vinculats al tercer sector vam conversar sobre els reptes actuals en la captació de fons i visibilitat de les entitats no lucratives. En temps de crisi econòmica, d’hiperinformació, de canvis en les governances d’institucions, empreses i governs, cal repensar la feina que es fa.

Com a grans reptes s’apuntava la transparència en la gestió, el compromís amb els donants, la proximitat amb la societat, el valor afegit de la marca, les noves estratègies de micromecenatge, el reconeixement públic de la tasca social, la Llei de mecenatge que mai no arriba…

Els temps actuals són temps d’oportunitats. Cal treballar estratègies d’innovació per buscar la màxima eficiència en la gestió i la màxima transparència en la comunicació.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

S'està connectant a %s


%d bloggers like this: