És possible una comunicació low cost?

by

Divendres passat, convidats per l’àrea de Cultura en Gira del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, vam fer una sessió formativa sobre estratègies innovadores de comunicació efectiva que tenien un comú denominador: el seu cost reduït.

Com deia Albert Einstein, “En temps de crisi, només la creativitat és més important que el coneixement”.

I és per això, que vam recordar les bases de qualsevol estratègia de comunicació que se centren en: el posicionament, el missatge, els públics i els canals que tenim a disposició per fer arribar el nostre discurs a la societat, com ara els mitjans de comunicació.

Tot seguit, vam compartir les 10 claus per a una comunicació innovadora i eficaç que ens permeti abocar els mínims recursos per a un màxim retorn. I és que la part bona d’aquesta època de vaques magres és que hem d’aguditzar l’enginy i això ens fa ser més creatius i primar l’eficiència.

Així que, ja ho saps: FES-HO BÉ I FES-HO SABER.

Anuncis

Una resposta to “És possible una comunicació low cost?”

  1. Maica Says:

    Molt encertades les 10 claus!!!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

S'està connectant a %s


%d bloggers like this: