La inversió en publicitat continua creixent

by

Com ja sabem, la publicitat tradicional cada vegada es qüestiona més. La hipersegmentació que dóna lloc Internet, les xarxes socials i els nous sistemes de mesurament on-line, qüestiona cada vegada més l’efectivitat de la publicitat tradicional versus la publicitat on-line.

Les dades són interessants, la despesa en publicitat on-line creix cada vegada més (fins i tot malgrat el descens de la crisi), la qual cosa significa que els responsables de comptes i els directors de màrqueting aposten clarament per aquesta via. I l’aposta es deu sobretot a la gran segmentació, el baix cost i les mesuraments que els anunciants aconsegueixen a Internet. El format de vídeo publicitari és el que més triomfa degut al creixent consum de vídeo on-line dels internautes.

M’agradaria compartir una notícia que ofereix algunes dades sobre la inversió publicitària on-line l’any 2011 a mercats com el nord-americà, que és un mercat més madur en relació a l’ús i l’aplicació de les tècniques publicitàries i de màrqueting a la xarxa i, per tant, és índex de tendències.

http://www.metropoli.es/comunicacion/noticia/La-inversi%C3%B3n-publicitaria-online-crecer%C3%A1-en-20-por-ciento-en-el-2011.htm

Anuncis

Etiquetes:

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s


%d bloggers like this: